Cauta
Adauga
Sign In

Ultimul din cele 86 de segmente de tablier metalic a fost montat la podul suspendat de la Brăila

Ultimul din cele 86 de segmente de tablier metalic a fost montat la podul suspendat de la Brăila

podul suspendat de la braila

Ultimul din cele 86 de segmente de tablier metalic al podului suspendat de la Brăila a fost montat pe data de 28 iunie. Anunțul a fost făcut de Cristian Pistol, pe pagina sa de Facebook.

Întregul tablier al podului, cu o greutate totală de peste 22.000 de tone, urmează să fie fixat definitiv pe poziție prin sudură. În următoarele zile peste 200 de sudori vor desfășura aceste operațiuni care trebuie finalizate înainte de execuția sistemului rutier.

Constructorul și-a asumat că până la sfârșitul acestui an va finaliza inclusiv drumurile de acces, astfel încât să poată fi deschisă circulația pe acest pod suspendat între județele Brăila și Tulcea.

Construcția impresionantă face legătura între județele Brăila și Tulcea. Potrivit datelor CNAIR, podul va avea, la final, doi kilometri lungime și o înălțime de aproape 200 de metri. Valoarea totală a proiectului este estimată la două miliarde 650 de milioane de lei, iar aproximativ 75% din această sumă vine de la Uniunea Europeană. Proiectul înseamnă pe lângă pod și o adevărată rețea de șosele și drumuri de acces de peste 20 de kilometri. În 2023 ar urma să fie inaugurat.

Este ultimul pod peste Dunăre înainte de vărsarea în Marea Neagră, cel mai mare din România şi al treilea din Europa ca dimensiune

Investiția presupune amenajarea a 23 de kilometri, dintre care 17 kilometri sunt pe teritoriul județului Tulcea. Deasupra Dunării este podul suspendat, în lungime 1,9 kilometri. Podul are trei deschideri: o deschidere principală (1120 m) și două deschideri laterale de 489,6 m pe malul Brăila și de 364,6 m pe malul Tulcea. De o parte și de alta sunt prevăzute două viaducte de acces în lungime de câte 110 m fiecare.

Drumul principal va avea două benzi pe sens și va lega județul Brăila de județul Tulcea, iar drumul de legătură spre Măcin va avea o bandă pe sens, în lungime de 4,3 km. În rest, vor fi realizate intersecții giratorii, 33 de poduri, podețe, pasaje și o stație de taxare.

Pilonii au 192 m înălțime totală de la partea superioară a fundației și sunt localizați în aproprierea malurilor. Fiecare pilon este prevăzut cu scări și lift, accesul fiind permis din benzile de întreținere localizate pe ambele părți ale tablierului.

Citiți articolul original pe Promotor

Declinarea răspunderii! pringalati.ro este un agregator automat al media din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară. Toate mărcile aparțin proprietarilor lor de drept, toate materialele autorilor lor. Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – [email protected]. Conținutul va fi șters în 24 de ore.

Adauga Comentariu

E-mailul dvs. este în siguranță la noi.

ALTII AU CITIT SI...

0
prinGalati Adaugat de prinGalati

Power SEO Verified

PowerSEO este o agentie creatie, design, firma ...
Nici o recenzie

Sign In Prin Galati

Autentificare sau înregistrare prin utilizarea contului dvs. social nu este activă.

sau

Vei primi detalii contului pe email.

Resetati Parola