Multașteptatul eveniment Noaptea Devoratorilor de Publicitate, care a avut loc vineri noapte, la Teatrul Muzical „Nae Leonard”, a adunat aproximativ 300 de gălățeni entuziaști. Surpriza serii a fost faptul că gazda care a întreținut atmosfera dintre sesiunile proiecție ale reclamelor a fost Teo de la programul de stand up comedy „Deko cafe”, spre deliciul publicului. Textele acestuia a stârnit hohote de râs în rândul spectatorilor, care au oferit ropote de aplauze.
Au fost rulate pe ecran, timp de opt ore, nu mai puțin de 290 de calupuri de spoturi publicitare din toată lumea, dintre care 13 au fost românești, cele din urmă primind aplauze din partea publicului. Fie că au fost reclame la lenjerie intimă, la jeanși, mașini sau lac de unghii, acestea au fost urmărite cu interes de public, savurând fiecare moment. Spotul românesc Gelozia – IQads a fost cel care a deschis evenimentul.
De asemenea, gălățenii au avut parte de mai multe surprize: concursuri cu premii, cafea, suc de fructe și floricele, oferite de sponsorul principal, Flanco. Ultimul calup de reclame s-a încheiat în jurul orei 4 dimineața, iar în sală s-au numărat, în acel moment, aproximativ 60 de gălățeni curajoși care nu au vrut să rateze nimic.
Fotografii furnizate de organizatori