post-title Lacoste – povestea celebrului crocodil

Lacoste – povestea celebrului crocodil

Lacoste – povestea celebrului crocodil

Cum a ajuns un crocodil să fie emblema unuia din cele mai renumite branduri din lume? Acest lucru s-a întâmplat datorită unui campion de tenis, Rene Lacoste. Născut într-o familie bogată din Paris, în 1904, a ajuns să fie cunoscut datorită moştenirii lăsate modei şi succesului enorm datorită brandului creat de el, mai exact la sfârşitul anilor ˊ20. Cât despre cariera sa în domeniul sportului, acesta a câştigat Openul Francez de trei ori, în 1926, 1927 şi 1929, iar Wimbledonul, în 1925 şi 1928.
Mulţi admiratori ai aceste case de modă cred că este vorba despre un crocodil, dar de fapt, marca dinstinctivă este dată de un aligator cu gura deschisă. În loc de bluzele cu mâneci lungi, aproape toate albe, Lacoste a introdus primele tricouri cu mânecă scurtă şi guler polo, folosite şi astăzi de mulţi jucători. Presa americană l-a poreclit „aligatorul” pe Rene Lacoste, în urma unui pariu făcut cu căpitanul echipei de CupaDavis şi care avea ca premiu o geantă din piele de crocodil. În cazul în care acesta câştiga pentru echipă un meci important, căpitanul respectiv îi promise că-i va dărui acea geantă. Publicului ia plăcut acest pseudonim, iar prietenul lui Rene, George, ia dat ideea de a broda un aligator pe hainele purtate – aşa a apărut emblema unei mari case de modă. Ca fapt divers, primul aligator purtat de Rene a fost unul galben, şi nu unul verde, aşa cum îi este culoarea în ziua de azi.
Lacoste, este un brand ce reprezintă mai mult stilul clasic, şi deţine peste 50 de milioane de piese de îmbrăcăminte sau accesorii produse şi vândute în fiecare an. Chiar dacă s-a păstrat aceeaşi linie sportivă, în anul 2002 a apărut în parfumerii, noul parfum Lacoste pour Homme şi la un an după, a urmat Lacoste pur Femme, un parfum elegant, modern şi feminin.

Altii au citit si...