post-title Grăsimile te fac suplă!

Grăsimile te fac suplă!

Grăsimile te fac suplă!

În ziua de azi, foarte multă lume se confruntă cu greutatea corporală şi se luptă cu kilogramele în plus, având impresia că grăsimea este inamicul numărul unu unui corp suplu. Prin urmare, tindem să evităm alimentele cu un conţinut ridicat de grăsime pentru că ştim că grăsimea ne face graşi şi ne îmbolnăveşte.
Un regim de slăbit ce provine din Suedia, şi care funcţionează pe principiul „low carb, high fat” (LCHF), te îndeamnă să consumi, de preferinţă, alimente neprelucrate. Cea mai importantă regulă care trebuie s-o ţii minte este: mănâncă până când te saturi. Datorită absorbţiei mici de carbohidranţi, corpul trebuie să-i producă singur. Pentru aceasta, are nevoie de grăsimi, iar kilogramele se pierd în acest fel.
Un studiu recent arată că cei mai supli copii din Europa sunt cei din Suedia. Motivul este că în Suedia, mâncarea este mai mediteraneeană decât în sud, iar oamenii în general sunt mai subţiri. Din Scandinavia, vine mai nou tendinţa de a fi suplă şi în formă mâncând grăsimi.
Dieta LCHF este practicată de un sfert de populaţie, iar avantajul constă în faptul că este simplă şi nu trebuie să te înfometezi. Carbohidranţii, proteinele şi grăsimile sunt combinate astfel încât metabolismul să fie foarte stimulat. În felul acesta se pot pierde chiar şi până la 2 kg pe săptămână. Dimineaţa, poţi mânca două ouă şi şuncă, apoi cafea cu lapte, la prânz somon cu maioneză şi spanac, iar seara piept de pui cu ciuperci. Regula principală în această dietă este că un aliment nu trebuie să aibă mai mult de 5 g carbohidraţi la 100 g cantitate, în total trebuie consumaţi 50 g carbohidranţi pe zi.
Bineînţeles, urmând această dietă, chiar dacă ai cale liberă spre alimentele care până acum le evitai, nu uita de sport, măcar 30 de minute în fiecare zi.

Altii au citit si...