Una dintre cele mai apreciate mașini sport din lume, Audi R8, a suferit primele modificări după cinci ani de la lansare, primind linii mai agresive și moderne, cu ocazia facelift-ului.
Cu ce vine nou varianta facelift de la R8
În partea din față, R8 a suferit modificări vizibile. Vechile faruri au fost considerate învechite de constructorii de la Audi și implicit înlocuite cu faruri cu tehnologie LED – ce face R8 să pară mai nervos decât înainte. De remarcat că forma farurilor a rămas aproximativ aceeași, fiind doar ușor rotunjite.
În partea din spate, modificările sunt mai discrete. Stopurile au primit și ele un transplant LED iar fantele de sub au trei lamele orizontale și nu doar două.
Audi R8 V10 plus
Motorizarea a rămas aceeași, fiind disponibile două propulsoare: V8 de 430 cai și V10 de 525 cai. Însă, pe lângă cele două modele vechi, inginerii de la Audi s-au gândit că nu ar strica o nouă versiune cu câțiva cai în plus. Astfel a apărut Audi R8 V10 plus – cu o motorizare impresionată, de 550 CP. Ajungând în 3,5 secunde la 100 km/h, R8 beneficiază și de îmbunătățiri la sistemul de frânare, direcție și suspensie.
Interiorul și cât costă
Interiorul nu a suferit multe modificări, designerii alegând să păstreze aceleași trăsături care au făcut din R8 o mașină sport celebră. S-a umblat doar câte puțin la elementele ornamentale, la display sau la indicatoarele de bord.
Cu performanțe incredibile – R8 facelift vine la un preț pe măsură. Constructorul german a anunțat că Audi R8 V8 Coupe facelift are un preț de pornire de la 113.000 euro. Varianta cu motorizare V10 se vinde de la 154.000 euro.
Noua versiune de la R8, și anume V10 plus, pe care am descris-o anterior costă 173.000 euro.
Varianta facelift de la R8 va fi prezentată oficial la Salonul Auto de la Paris din acest an, urmând să fie comercializată la finele anului.