post-title 208 GTI – noul model sport de la Peugeot

208 GTI – noul model sport de la Peugeot

208 GTI – noul model sport de la Peugeot

Francezii vor să revină în forţă pe piaţa maşinilor sport şi pregătesc lansarea lui Peugeot 208 GTI – o revitalizare a vechiului model de succes, 205 GTI. Peugeot crede că va da lovitura cu micuţa sa maşină şi va acapara astfel segmentul hot-hatch-urilor.
Să aflăm detaliile lui 208 GTI
Faţă de modelul standard 208, GTI are la exterior mai multe elemente cromate, precum şi o grilă a radiatorului concepută special pentru a-i da un aer mai sportiv. Eterierele frânelor sunt vopsite în roşu, cu scopul de a ieşi în evidenţă, în vreme ce sigla GTI se bucură de dimensiuni generoase, fiind poziţionată pe grila radiatorului.
Interiorul este alcătuit din piele, având inserţii de culoare roşie pentru a sublinia trăsătura sport a acestei maşini.
Sub capota lui 208 GTI se află un motor destul de puternic, de 1.6 litri, ce dezvoltă 200 de cai. Astfel, Peugeot 208 GTI ajunge la 100 de kilometri în mai puţin de şapte secunde.
Varianta specială XY
Peugeot a creat pentru 208 GTI o variantă adaptată traficului urban, şi anume XY. Faţă de modelul de bază, XY dispune de un ecran tactil, un sitem audio cu şase difuzoare, precum şi conectivitate Bluetooth.
Totodată, graţie sistemului Park Assist, maşina se poate parca foarte uşor, toată treaba fiind calculată practic de un calculator foarte precis. Aşadar poţi să spui adio ciobiturilor sau tamponărilor uşoare ce îţi dau atâtea bătăi de cap dacă nu te pricepi foarte bine la parcări.
Spre deosebire de 208 GTI, XY are o gamă variată de motorizări – un motor pe benzină şi un altul pe motorină, ce dezvoltă între 92 şi 155 cai.
Pentru cei care nu îşi mai aduc aminte, precursorul lui 208 GTI a fost produs între anii 1983 şi 1998, fiind vândute în întreaga lume peste 5,3 milioane de exemplare. Astfel, cei de la Peugeot sunt îndreptăţiţi să se aşteapte din nou la vânzări record!


Altii au citit si...